wtorek, 10 czerwca 2014

183: Kokosowe placuszki z camembertem, truskawkami i miodem ♥

Kokosowe placuszki na jogurcie podane z serkiem camembert, truskawkami, brzoskwinią i miodem.
I pomyśleć, że od ostatniego wpisu minęło już osiem dni :) Powodem mojej nieobecności była jak zwykle szkoła, zepsuty komputer i smutek jaki ogarnął mnie po stracie psa.Mimo tego, że zbytnio się nie lubiliśmy to ja i tak bardzo za nim tęsknię.Jeszcze wcześniej, gdzieś rok temu mój pierwszy pies-Puppy został potrącony przez samochód.Uwielbiałam Go, jego nocne szczekanie, wspólne spacery, jego poczucie humoru.Nigdy o nich nie zapomnę.(◡‿◡✿)
--------------------------------------------------------------------------------
Składniki:
- 40g mąki kokosowej
- 8 g mąki gryczanej
- 3-4 łyżki jogurtu
- ok. 1/3 szklanki wody
- 1/3 łyżeczki proszku do pieczenia
- jajko
Sposób przygotowania:
Wszystkie składniki wymieszać, a gdy wyjdzie zbyt gęsta masa to dodajemy odrobinę wody i ponownie mieszamy.Smażymy z dwóch stron.






7 komentarzy:

  1. Co za połączenie smakowe <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję :( Utrata ukochanego pupila jest jak utrata członka rodziny...

    OdpowiedzUsuń
  3. czekałam aż wrócisz! :*
    przykro mi z powodu pieska, trzymaj się! :*
    placuszki wyśmienite!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ptaszka w ubiegłym tygodniu straciłam :( Ale to nie to samo. Rozumiem smutek :( Ja mojego psiaka kocham niesamowicie.
    A placuszki przepysznie podane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powalające pieknie podane <3

    OdpowiedzUsuń
  6. no z camembertem to klasa sama w sobie! jakoś nie mam szczęścia do placów :< a te twoje takie doskonałe :3

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmniam.. rewalacyjnie się prezentuje :) kocham takie smaki!

    OdpowiedzUsuń