czwartek, 12 czerwca 2014

184:Słoik dobroci ♥

Budyniowe płatki jęczmienne o smaku wanilii z prażonymi z cynamonem jabłkami podane z czereśnią i migdałami w słoiczku po maśle orzechowym.

Popełniłam wielki błąd kupując tylko trzy słoiki masła orzechowego, ale już wiem, że następnym razem kupię dodatkowe dwa.Teraz tylko będę czekać na amerykański tydzień w Lidlu i wakacje, które z pewnością będą wcześniej niż nowy słoik masła.Kiedyś próbowałam zrobić domowe i wyszło tak średnio, dlatego robienie masła zostawię lepiej komuś innemu.

Wczoraj się dowiedziałam, że jako jedyna z klasy mam szansę z języka polskiego na czwórkę na koniec roku, ale muszę powtórzyć cały renesans, bo będę z niego pytana.I oczywiście po przyjściu ze szkoły zjadłam szybki obiad i zaczęłam powtarzać.Gdzieś około godziny 21 zaczęły mi się oczy zamykać.Mówiąc szczerze to czułam, że średnio byłam nauczona i dlatego wstałam dzisiaj o 4.Dość szybko się nauczyłam, a później zasnęłam.Po przebudzeniu włączyłam swoją ulubioną piosenkę i nastawiłam się na zwycięstwo.Na lekcji zamiast pytania miałam za zadanie napisać rozprawkę o pieśniach Kochanowskiego w 35 minut.Strasznie się spieszyłam i nie czytałam tego co piszę, ale udało się.Pani przejrzała wzrokiem moją pracę i powiedziała mi, że mam tę ocenę.Nastawienie to jest to !



12 komentarzy:

  1. Gratki ;D
    A masło domowe jest bezapelacyjnie najlepsze ! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio mam mega fazę na czereśnie. :) Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czereśnie! Kradnę bo jeszcze nie jadłam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :D Są czereśnie to biorę w ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Co to za szkoła, że tak trudno 4 dostać :ooo współczuję, w mojej szkole nauczyciele są bardziej łaskawi...

    Też wolę kupne PB ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to gratulacjee :))
    ja jeszcze do masełka się nie zabrałam i jakoś na razie będę zadowalać się kupnym! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję :)
    masło orzechowe ma to do siebie, że szybko znika w niewyjaśnionych okolicznościach :D pyszne śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje :* Zgadzam sie zdecydowany sloik dobroci <3 !

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Ci gratuluję wyróżnienia :)
    Ja tego masła jeszcze nie jadłam niestety ;c

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, mogę z ciekawości spytać, dlaczego umieszczasz adres bloga w komentarzach? :) Nie przepadam za tym.
    A tak w ogóle to gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ go zmieniłam i umieszczam na blogach nowy :)

      Usuń
    2. Ale proszę, nie rób tego więcej u mnie, bo to trochę jak spam. ;) Jeśli ludzie klikną na Twój profil, przecież i tak zobaczą Twojego bloga. :)

      Usuń