poniedziałek, 2 czerwca 2014

182: Kasza kukurydziana z kakao ♥

Kasza kukurydziana z dodatkiem kakao, wanilii i cynamonu podana z truskawkami, masłem orzechowym, fistaszkami i sezamem.
Równowaga i spokój.Wczoraj zaczęłam się zastanawiać nad znaczeniem tych słów i doszłam do tego, że kompletnie nie wiem co one oznaczają,Jedynie co wiem to stres, lęk, niepokój i strach, to nie jest mi obce.Czy właśnie taki splot niefortunnych zdarzeń w moim życiu doprowadził do tego, że boję się rozmawiać i spotykać z ludźmi, czuję stres przed błahostkami, nie mam odwagi powiedzieć co myślę, bo plącze mi się język?Kiedy ja w końcu zacznę żyć, przestanę tylko zajmować się szkołą, chodzić każdego dnia jak poparzona ? Macie tak, że chcielibyście coś zmienić, ale nie możecie?Ten wasz wewnętrzny strach mówi Ci, żebyś nic nie zmieniał, bo będzie tylko gorzej niż jest ?Od czego mam rozpocząć ?
Do wakacji zostało----->24 dni




15 komentarzy:

  1. Może po prostu napisz sobie marzenia / plany które są dla ciebie najważniejsze i będziesz mogła je szybko zdobyć/ osiągnąć:-)
    Połączenie smaków w polencie jest obłędne *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi, sama nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że odliczasz do wakacji! Już nie mogę się ich doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zrób sobie plan rzeczy, które chcesz zmienić + przyjemności, które będziesz dla siebie robić :) pomaga!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym w sobie zmienić praktycznie to co Ty.
    Ja działam, po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  6. To co opisałaś jest mi tak bardzo, bardzo bliskie.
    Stres zabija i to jest pewne. Rutyna na dłuższą metę też nie sprzyja. Jedyne rozwiązanie jakie mi do głowy przychodzi to zmienić ,,od jutra" po prostu w działanie. Ale to nie jest takie ,, po prostu", wiem.

    A w miseczce samiutkie pyszności i skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym tylko wiedziała, to bym Ci pomogła. Niestety sama też staram się znaleźć rozwiązanie tego problemu...
    Przepysznie wypełniona miseczka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Po dzisiejszym poście mogę stwierdzić, że jesteśmy do siebie bardzo podobne... Ciężko przezwyciężyć ten wewnętrzny strach :(
    Widuję u Ciebie jedno z moich lubianych połączeń - cynamonu z wanilią, czego nie widzę dość często, a przecież smakuje cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje mi się, że mam podobnie i też nie umiem sobie z tym poradzić.
    Śniadanie smakowite:)

    OdpowiedzUsuń
  10. myślę, że znam to uczucie. lęk to ludzka rzecz, ale trzeba z nim walczyć, pokonywać własne słabości. niestety nie jest to proste i szczerze mówiąc sama nie znalazłam jeszcze sposobu na rozwiązanie tego problemu... trzymam więc kciuki za Ciebie i za siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna zawartość ślicznej miseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. matko boska! jak ja dawno kukurydzianej nie jadłam! a taką pyszną jak twoją to bym zjadła :3

    OdpowiedzUsuń
  13. ale sobie dogodzilas mniam pycha <3

    OdpowiedzUsuń
  14. PYSZNA Z PEWNOŚCIĄ;) POLECAM JAGLANKĘ NA MLEKU SOJOWYM Z BAKALIAMI.POZDRAWIAM;)
    http://gotujenacodzien.blogspot.com/2014/05/kasza-jaglana-na-sniadanie.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Wcale nie 24 ! o.o tylko 13...

    OdpowiedzUsuń