sobota, 31 maja 2014

181: Omlet jogurtowy na mące kokosowej ♥


Omlet jogurtowy na mące kokosowej podany z fasolową pastą a'la raffaello, bananem, wiórkami kokosowymi, truskawkami i jagodami goji.
Dobra, od teraz pełna mobilizacja.Zostały dwa tygodnie i zamierzam dać z siebie wszystko.Będę się uczyć i poprawię to co się da :D
Dziewięciodniowy detoks zakończony.Czuję się bardzo dobrze, wysypka mi zniknęła, paznokcie się wzmocniły i polepszyła się praca moich jelit.Jestem z siebie bardzo zadowolona :)
Do wakacji pozostało--->26 dni
Bez weekendów i świąt --->17 dni 





15 komentarzy:

  1. Uwielbiam taką pastę. Chyba muszę sobie fasoli nagotować. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mąka kokosowa to moja miała miłość od której jestem uzależniona :D
    Przepis na pastę zapisany i na pewno niedługo go wykorzystam :)
    Odliczamy !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wygląda - zazdroszczę talentu do omletów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to musiało być obłędne... <3
    Spinamy się, ciśniemy, dajemy radę i cieszymy wakacjami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jak wygląda taki detox ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 9 dni wyeliminowałam z jadłospisu produkty kwasowotwórcze i opierałam się na żywieniu alkalicznym :-)

      Usuń
    2. ło matko kochana, nic nie rozumiem :D można takim językiem dla laika napisać? tak mniej więcej :D bede ogromnie wdzięczna. ps. masz cudne włosy!

      Usuń
    3. ok czytam właśne co nie co na necie o tym :)

      Usuń
  6. Fajnie, że Ci się spodobał! Wyszedł bardzo puszysty i żółciutki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki puszysty!
    cieszę się, że jesteś zadowolona - to najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno był pyszny, bo tak wygląda!
    jeej, już niedługo wakacje :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoje śniadania, są zawsze tak pięknie podane! :)
    Od razu mi jakoś lżej z myślą, że niedługo wakacje.

    OdpowiedzUsuń