piątek, 30 maja 2014

180:Ryż na słodko ♥

Ryż basmanti z ryżem dzikim podany z brzoskwinią, truskawkami, daktylami, rodzynkami, orzechami pekan, pestkami dyni i słonecznika.
Jak dobrze, że ten tydzień dobiega końca.Wczoraj uczyłam się na sprawdzian z historii i na kartkówkę z fizyki, zgadnijcie jak mi poszło.Z fizyki zdawałam na 5, ale dostałam z niej 3, więc nie mam już żadnych szans na lepszą ocenę.Przez tą sytuację jestem strasznie smutna i przygnębiona.
Jak dobrze jest być już w domu.
Jak dobrze, że już tam nie jestem.




10 komentarzy:

  1. Ryż basmati to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. głowa do góry, następnym razem na pewno się uda! :*
    tego ryżu jeszcze nie miałam okazji zjeść ale cała miseczka wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uszka do góry :) To tylko ocena. Było, minęło, jutro zapomnisz :)
    A micha pełna doskonałości :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak tak tak najlepiej i najpyszniej <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Weź, jesteś smutna bo nie masz 5 na koniec z fizyki? Ludzie mają gorsze problemy uwierz niż zła ocena. Uśmiechnij się, bo świat się nie wali :)
    Ryżu na słodko wieki nie jadłam, muszę w końcu to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie zawsze nam wszystko w życiu wychodzi. pamiętaj, że cyferka nie jest wykładnikiem Twojej wiedzy. głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wypasiony ryż na słodko - taki kocham <3
    Nie przejmuj się . Na pewno wszystko będzie dobrze i dostaniesz 5 na koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowicie wypełniona miseczka :) Uwielbiam ryż basmati, ale dzikiego jeszcze nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ryż na słodko to jest to :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przejmuj się tak! Może będę hipokrytką pisząc to, ale to nie jest najważniejsza rzecz na świecie (chociaż mi samej zawsze bardzo zależy). Nie jesteś chyba w ostatniej klasie, bardzo wysoka ocena z tego przedmiotu nie jest niezbędna, prawda? Więc- uszy do góry!

    OdpowiedzUsuń