środa, 28 maja 2014

179:Jaglanka na mleku ryżowym z bakaliami ♥

Jaglanka gotowana na mleku ryżowym podana z truskawkami, orzechami pekan, daktylami, rodzynkami, morelą, figami, pestkami dyni i słonecznika oraz miodem.
Szczerze mówiąc to podczas tych ostatnich dni, gdy jadłam produkty zasadowe to zniknęła mi wysypka, zaczął schodzić mi kamień nazębny, a także zmniejszyły mi się niedoskonałości znajdujące się na mojej twarzy.Jestem bardzo zadowolona, nastąpiła poprawa, już niedługo zostanie przywrócona równowaga zasadowo-kwasowa i będę mogła znowu cieszyć się zdrowiem :)
Wczoraj pisałam kartkówkę z matematyki, do której na prawdę bardzo długo się uczyłam.Dostaliśmy  lub 5 zadań, na które mieliśmy 10 minut.I oczywiście po tej informacji dopadł mnie stres i lęk, po prostu ogłupiałam, no ale zobaczy się później co z tego wyniknie.Żałuję, ale staram się zaakceptować to co się stało, bo przecież mogę to poprawić.



9 komentarzy:

  1. wszystko komponuje się idealnie w tej miseczce! :))
    głowa do góry na pewno będzie dobrze :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile bakalii *.*
    Super że po twojej kuracji widzisz efekty i to jest najważniejsze. Mi chyba też przydałby się podobny dektoks bo od dobrych 2 lat zmagam się z uporczliwymi pryszczami i najgorsze jest to że nic mi nie pomaga :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepyszne śniadanko, co się stanie to się nie odstanie, nie ma się co stresować tym, na co nie mamy wpływu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Truskawki i bakalie w jaglance - pycha!:)
    Będzie dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Konsystencja jaglanki idealna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuuupa zdrowia i pyszności w jednej małej miseczce :P
    Kompletna głupota z taką kartkówką... Co to ma na celu... To ma sprawdzić wiedzę, a nie umiejętność szybkiego pisania jak na wyścigach...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaglana z bakaliami biore w ciemno <3 !

    OdpowiedzUsuń