piątek, 9 maja 2014

167: Jaglanka z mąką kokosową ♥

Jaglanka gotowana na mleku sojowym z mąką kokosową podana z jabłkiem, twarożkiem czekoladowym(domowym), orzechami ziemnymi, jogurtem sojowym i figą.
 Od dzisiaj kasza jaglana i mąka kokosowa to moje ulubione połączenie, a tak dobrze zaczęty dzień minął mi dość szybko, jeszcze tylko wieczór i noc.Już od paru godzin myślę jaki sobie oglądnąć film, wiem, że czeka mnie pracowity weekend i z tego powodu chcę się jeszcze zrelaksować :) 
Komedia czy horror ?


13 komentarzy:

  1. Ten jogurt wygląda jak rozpuszczona czekolada <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takiego cudnego śniadanka! Ten twarożek *.*
    Dla relaksu może lepsza jakaś płytka komedia - filmy bez sensu są odprężające, naprawdę można się pośmiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Komedia :3
    Połączenie cudowne <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Miseczka i łyżeczka tworzą sercowy duet śniadaniowy ;d
    Smakowite te Twoje śniadanko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej nie pomyślałabym żeby połączyć moją ulubioną jaglanką i mąkę kokosową razem. Dziękuję ślicznie za inspiracje, z której z pewnością skorzystam
    Hoooror <3

    OdpowiedzUsuń
  6. A innego wyboru nie ma? :P

    Jaglanka kokosowa cudowna. I ta lawina czekoladowa to wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszności! Bardzo smakowicie wygląda taki domowy twarożek czekoladowy. Dużo lepsza opcja niż kupny. Mniam! :)
    Miseczka i łyżeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zrobiłaś ten twarożek?
    wygląda fenomenalnie!
    zresztą jak cała miseczka :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda pięknie:) Jak relaks, to chyba komedia będzie lepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  10. komedia! ale jakaś dobrą :) tak dobra jak twoja jaglanka :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie jestem kupiona <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega wypasiona miska, tego połączenia nie próbowałam niestety jeszcze ;<
    Ja wolę komedie, ale muszą być bardzo dobre ;)

    OdpowiedzUsuń