wtorek, 6 maja 2014

166: Gofry na musie z banana i jabłka ♥

Gryczane gofry podane z dżemem truskawkowym i figowym 100%, bananem i migdałami.
Wiem jedno, mi nie wolno za długo spać.Gdy śpię dłużej niż 8 godzin to przez cały dzień czuję się zmęczona i nie mam za bardzo na nic ochoty, a w taki dzień jak dzisiaj, po przespanych 7 godzinach czuję się lekko, spokojnie i mam smaka na gofry, za którymi wręcz przepadam.
Na korkach z matmy było super, teraz wszystko zaczynam łapać.Oby tak było dalej :)
--------------------------------------------------------------------------------
Składniki:(na 3 gofry)
- 1/2 średniego banana
- 1/4 dużego jabłka
- 1/4 szklanki mleka sojowego
- białko+żółtko
- 3 łyżki mąki gryczanej
- 1 łyżeczka koncentratu z mąki bezglutenowej
- 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
- stewia do smaku
- szczypta soli do ubicia białka
- ewentualnie aromat bananowy i herbatnikowy
Sposób przygotowania:
1.Do jednej miseczki przesiać mąki, proszek i stewię.
2.W drugiej miseczce przetrzeć przez tarkę banana i jabłko, dodać mleko, oddzielone od białka żółtko, aromat, wymieszać i dodać do niej suche składniki.
3.Białko ubić z szczyptą soli, wymieszać z masą i smażyć w zagrzanej, z dodatkiem oliwy(u mnie oliwa w sprayu) gofrownicy.
4.Smacznego. 





14 komentarzy:

  1. Gofry :) Pyszności na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale narobiłaś mi ochoty na gogryyy! :D
    takie owocowe na pewno były smaczne! :)
    powodzenia na korkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gryczanych gofrów jeszcze nie jadłam, a Twoje wyglądają pysznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe wydanie gofrów :-)
    Gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszą być bardzo delikatne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Te gofry mnie kupiły <3 !

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie goferki to bym sobie zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I widzisz, nie taka matma straszna jak ją dobrze wytłumaczą :)

      Usuń
  8. Hej, fajne te gofry! Musiały smakować obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam podobnie ze spaniem, ale 8 to dla mnie akurat najlepszy czas :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z takimi na musie owocowym sie jeszcze nir spotkalam. Juz wyobrazam sobie ich smak! *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. jej, takie gofry zjadłabym ze smakiem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa jak one smakują, następnym razem jak będę robić gofry to zrobię właśnie takie :)

    OdpowiedzUsuń