sobota, 10 maja 2014

168: Cynamonowa manna z Ritterkami ♥

Cynamonowa manna podana z bananem, orzechami pekan i laskowymi oraz kokosowymi Ritterkami.
Czekoladę zakupiłam przedwczoraj, ale dopiero dzisiaj miałam śmiałość jej spróbować.Jest dość dobra i delikatna, a poza tym wyczuwalne są w buzi wiórki kokosowe.Jak ktoś nie próbował to bardzo polecam.
W następnym tygodniu mam trzy sprawdziany i mnóstwo kartkówek, więc proszę trzymajcie za mnie kciuki.Ten i jutrzejszy piękny dzień poświęcam tylko na naukę i u mnie właśnie zaczynała wychodzić słońce za chmur, co zapowiada się na ładną pogodę. :)
Miłego dnia !



11 komentarzy:

  1. nader dobrze wygląda, naprawdę! za sprawdziany kciuki ofc trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki :3 Jaka kremowa i te ritterki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. cynamonowa manna i jeszcze z tą czekoladą, no mistrzostwo!
    prezentuje się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  4. Manna z czekoladką jest obowiązkowa <3
    A ta czekoladka to z wiosennej edycji ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tę Ritterkę, jak wszystkie. I jak całe to dzisiejsze śniadanie poza bazą- manną :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pyszne połączenie:). Powodzenia na sprawdzianach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Manna zawsze dobra! A z czekolada to już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko, jak ja lubię te czekoladki! manna jak ze snów :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Cynamonowa jest przepyszna!. Z tą rostapiającą się czeoladą to już w ogóle! <3
    Trzymam kciuki za ten tydzien ;)

    OdpowiedzUsuń