poniedziałek, 10 marca 2014

140:Pekan, truskawki, banan i ricotta ♥

Płatki jęczmienne z jabłkiem podane z bananem, truskawkami, , orzechami pekan, ricottą i wiórkami kokosowymi.
Nie wiem jak można mieć tyle razy fuksa w jedynym dniu.Wczoraj o godzinie 23 dowiedziałam się, że nie mam na 7.10, lecz na 8, a dzisiaj to zapomniałam przynieść usprawiedliwienia, książki do niemieckiego, do przedszkola bucików dla Korneli, ciepłego swetra, a także nauczyć się poprzedniej lekcji z angielskigo, ale mi się udało tak, że żadna z tych rzeczy nie była mi potrzebna na dziś.Po drodze tego wszystkiego dostałam 5 ze sprawdzianu z niemieckiego.
Zakochałam się w dzisiejszym dnie. 


5 komentarzy:

  1. Poprosiłaby Cię o trochę tego szczęścia, ale zostaw je sobie. Ja spróbuję sama zapracować na swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Farciara! Mój dzień za to pełen klęsk...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko zazdrościć , dzień idealny ;) Prześlij mi chociaż trochę takiego farta !

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację piątki z niemieckiego :) Oby takich dni więcej :) A śniadanie mnie urzekło idealne dodatki wogle tak super smacznie wyglada <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh, to rzeczywiście miałaś szczęście, zazdroszczę takiego przyjemnego dnia ;) Apetyczna miseczka ;)

    OdpowiedzUsuń