środa, 12 marca 2014

141:Kakaowe placuszki z tofu ♥

Kakaowe placuszki z tofu podane z gruszką i miodem.
Nie rozumiem czemu z samego rana coś idzie mi nie tak, mam na myśli skasowanie mi się 27 zdjęć z komórki.Niby mam teraz rekolekcje to chodzę jakbym miała zaraz wybuchnąć.Tak wiem muszę trochę odpuścić, uspokoić się i przystopować.
Powinnam zacząć się uśmiechać nie tylko na zewnątrz, ale też w środku.
-----------------------------------------------------------------
Składniki:
-80g tofu tradycyjnego/wędzonego
-białko jaja
-3 łyżki jogurtu naturalnego
- 2 łyżki mąki ryżowej
-4  łyżki otrębów owsianych
- szczypta cynamonu
- 1 łyżka kakao
-1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
Sposób przygotowania:
1.Otręby zalać wrzątkiem i odstawić na 5 minut.
2.Tofu zblenderować z białkiem i jogurtem.
3.Do otrębów dodać mąkę, cynamon, kakao, proszek do pieczenia.
4.Lejącą masę wlać do suchych, smażyć na patelni z dodatkiem oliwy.



4 komentarze:

  1. Bo jak pech to pech....

    Ale placuszki wyszły Ci doskonałe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam ostatnio samego pecha :<
    A placuszki z tofu kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie i estetycznie prezentuja sie na talerzu a ich czekoladowy kolor jest powalajaćy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne te placuszki i z chęcią porwę przepis ,bo kocham wszystko z tofu *.*

    OdpowiedzUsuń