niedziela, 27 października 2013

93: Francuskie ♥

Francuskie rogaliki z dżemem wiśniowym i śliwkowym bez cukru podane z płatkami pełnoziarnistymi, plastrami bananów i migdałami.
Ta zmiana na czas zimowy to coś fantastycznego, ale zobaczymy do jakiego czasu:) Na razie wiem, że o 6.20 słoneczko było u mnie już na niebie.
Nauka ciąg dalszy :) Dziękuję za motywację i dobre rady :)
 (...) Jeśli widzisz coś w swoim umyśle, to wkrótce będziesz miał to w ręku. (...)
 (...) By zyskać miłość... wypełnij się nią, aż staniesz się magnesem. (...)
 -cytatów z filmu "The Secret"





5 komentarzy:

  1. Cudne te rogaliki i mają takie dobre nadzienie <3
    Powodzenia w nauce !

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wytrwałości i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się przez tą zmianę czasu do kościoła o godzinę za wcześnie wybrałam :P
    U mnie też dziś nauka :/
    A rogalika porywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też dziś je robiłam, ale z jabłkiem;)

    OdpowiedzUsuń