sobota, 26 października 2013

92:Czekolada, miód i banany ♥

Budyniowa owsianka* o smaku wanilii podana z płatkami pełnoziarnistymi, activią, śliwką suszoną, bananem, migdałami, czekoladkami i polana miodem.
*mieszanka płatków jęczmiennych i owsianych. 
W dzień nauka, a w nocy odpoczynek.Nie wiedziałam,  że do czegoś takiego dojdzie, że nawet nie będę miała czasu na oglądnięcie jakiegoś filmu.W poniedziałek są praktyki, kartkówka z geografii- państwa i stolice Azji, we wtorek chemia, a właśnie przed chwilą się dowiedziałam, że w środę mam sprawdzian z edb ;/
Niestety nie wiem, gdzie się podziała chęć walki, moja siła, a także, gdzie znikł mój uśmiech.Cały dzień bez tego gestu jest czymś nie do zniesienia.Zaczynam się do tego przyzwyczajać.
"Wszystkie nasze marzenia mogą się spełnić,jeśli mamy odwagę do nich dążyć"
-Walt Disney
 
 


 

6 komentarzy:

  1. niestety do tego doprowadza szkoła.. :(
    masz gwiazdeczki Milky Way!! gdzie nabyłaś? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Głupia szkoła :( Ja też przez nią na nic nie mam czasu .
    GWIAZDKI ! Z Tesco ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uśmiechaj się mimo wszystko. Choćby na siłę, ale później przekonasz się, że humor się poprawił :D
    W pięknej miseczce same pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. głowa do góry, jakoś dasz sobie radę ! niestety jest sporo nauki, ale przychodzi taki okres, a potem będzie już luźniej na pewno :)
    nie ma to jak owsianka i smakowite dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja widzę uśmiechające się gwizdki, które nastrajają optymizmem i mam nadzieję, że również tobie się on udzieli :) a na chwilę odpoczynku warto znaleźć chociaż odrobinę czasu, bo z nowymi zapasami energii, wszystko idzie szybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smacznie jak zawsze :) Ale masz ładną miseczkę :)

    OdpowiedzUsuń