piątek, 25 października 2013

91:Tosty francuskie ♥

Tosty francuskie z bioczekoladowym kremem, orzechami, suszoną śliwką, ricottą, duszonymi malinami na miodzie, dżemem brzoskwiniowym bez cukru, brzoskwią podane z bananem, jogurtem waniliowym i magic stars :)
W środę odbył się długo oczekiwanym koncert, gdzie śpiewałam.Za pierwszym razem bardzo się stresowałam, ale już za drugim razem wyszło lepiej.Świetnie się bawiłam i poznałam nowych ludzi :)
Wczoraj niestety spałam 5 godzin i cały dzień przez to mnie głowa bolała :/, a dzisiaj pisałam niezapowiedzianą kartkówkę i właśnie teraz zaczynam pisać wypracowanie z polskiego.



3 komentarze:

  1. różnorodność czyli jest w czym wybierać ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. To zabiegany czas masz, nic dziwnego, ze cię głowa boli. Odpocznij w weekend :D

    Śniadanie przepyszne, słodkie i te gwiazdeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Magic stars <3
    Gratuluję występu :)

    OdpowiedzUsuń