środa, 9 października 2013

83:Owsiany omlet ze śliwką w środku.

Owsiany omlet z śliwką podany z jogurtem brzoskwiniowym, bananem i płatkami migdałowymi.
Zapomniałam wam powiedzieć, że w tamten piątek zostałam wrobiona w śpiewanie na koncercie szkolnym, a w poniedziałek śpiewałam przed całą klasą.Koszmar :) Na koncercie będzie podobno wiele szkół -.- 
Nie ma to jak wyrwać się ze snu o 4.50 i pomyśleć, że jest niby jest godzina 7.00 i ktoś mnie dzisiaj zapyta.Miałam to jak w banku :) Na pierwszej lekcji zostałam zapytana z polskiego i dostałam -4, dwie dziewczyny przede mną dostały po jedynce :) 
Jutro na 7.10 i kolejna lekcja polskiego :)




5 komentarzy:

  1. Gartuluję 4 :D
    Omlet idealny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. owsiane omlety są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty śpij w nocy, a nie o takich koszmarach rozmyślasz ;P
    Gratuluję dobrej oceny :)
    Śniadanko pysznie wygląda, myślałam, że to kruchutka beza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki piękny *.* musi dobrze smakować!

    OdpowiedzUsuń