piątek, 27 września 2013

77: Serowe knedelki z śliwkami w środku + kolejna nominacja :D

Serowe knedle z śliwami podane z jogurtem brzoskwiniowym, dżemem śliwkowym i suszonymi jabłkami.
Wczoraj w szkole był mój szczęśliwy numer i nie byłam pytana :D a  najlepszą atrakcją wczorajszego dnia była pogoda: cała głowa mokra i przewiana i krótko mówiąc dostałam kataru.Nie lubię być chora, a tym bardziej chodzić w tym czasie do szkoły . Dzisiaj było mi bardzo zimno i głowa mnie bolała, ale już jestem w domu i jest nawet dobrze.
Knedle mnie rozgrzały i herbata :)

EDIT.

Zostałam nominowana przez Olę :) Dziękuję.

1. Ile czasu potrzebujesz rano by doprowadzić się do porządku?
Spokojnie wystarcza mi 30 min.
2. Masz jakiś ulubiony i sprawdzony miks przypraw, który bardzo polecasz?
Oregano, bazylia i mielony czosnek :)
3. Uważasz, że potrafisz gotować?Wciąż się uczę, ale jestem na dobrej drodze.
4. Wolisz ład i porządek czy "artystyczny nieład"?
Ład i porządek, zawsze muszę mieć wszystko wysprzątane :)
5. Czy często sprawdzasz, która jest  godzina?
W szkole niespecjalnie, ale w domu zawsze.
6. Umiesz dobrze gospodarować czasem?
Sądzę, że nie.
7. Umysł ścisły czy humanista?
Ani jedno ani drugie :)
 8. Masz taki produkt spożywczy bez którego nie wyobrażasz sobie dnia?
Masło orzechowe lub jakiś jogurt.
9. Czym jest- twoim zdaniem- zdrowe odżywianie?
Myślę, że chodzi o to by dostarczyć organizmowi wszystkich składników odżywczych, potrzebnych do normalnego funkcjonowania.Spożywanie produktów z pełnego przemiału, odpowiednią ilość białek, a także zdrowych tłuszczów.
10. Niezawodny sposób na jesienną chandrę?
Kocyk, herbata i rozpalony kominek. :
11. Miłego dnia! :)
Dziękuję i nawzajem <33




3 komentarze:

  1. Jakie równiutkie! :) Szczęśliwy numerek to najlepszy wynalazek szkolny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają cudownie! :)
    Też wolę ład i porządek, jestem typową pedantką ;)

    OdpowiedzUsuń