środa, 25 września 2013

76: Owsiano-budyniowe placuszki z malinami i polane miodem.

Owsiano-budyniowe placuszki z malinami podane z orzechami, migdałami i polane miodem.
Już drugi raz pojawiają się te placuszki na tym blogu , jednak tym razem skusiłam się na dodanie  budyniu czekoladowego zamiast toffi.Wszystko co jest budyniowe jest wart uwagi. :)

EDIT.
Zostałam nominowana przez Pam. Dziękuję :)

1.Wolisz dodatek słodkiego w daniach wytrawnych, czy wytrawnego w słodkich?
W 100 % dodatek słodkiego w daniach wytrawnych.
2.Jest piosenka, która wyjątkowo cię denerwuję?Jaka? 
Szczerze to nie mam takiej, lecz gdy ktoś włącza radio to normalnie głowa zaczyna mnie boleć od tych wszystkich dyskotekowych pioseneczek z samego rana.
3.Masz zimne dłonie i stopy.
Tylko wtedy, gdy jest zimno i nie ubiorę się niestosownie co do pogody.
4.Jaki był twój pierwszy całkowicie wykonany przez siebie posiłek?
Pamiętam to do dziś, miałam około 12 lat i ugotowałam ryż z źle uprażonymi jabłkami i wylewającą się z talerza bitą śmietaną :)
5.Korzystasz z książek kucharskich?
Już nie. :) Po prostu stwierdziłam, że lepiej jest poszukać sobie jakiegoś przepisu na necie. 
6.Potrafisz poznać po ludziach kiedy kłamią?
Przeważnie zawsze.
7.Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
Myślę, że bez mojej rodzinki i spełniania marzeń.
8.Kiedy ostatnio spędziłaś cały dzień w domu?
Na wakacjach był taki jeden dzień i pamiętam jak wtedy powiewało straszną nudą.
9.Jaki film znasz na pamięć, a mimo tego często go oglądasz?
To na pewno wszystkie 3 części Władca Pierścieni :)
10.Wolisz gumę (do żucia) miętową, czy owocową?
Miętowa, a czasem owocowa.
11.Co gorsze: uczucie zimna czy głodu?
Uczucie głodu :)




11 komentarzy:

  1. a mnie wkurza w radiu, że większość piosenek jest puszczana na okrągło, codziennie, kilkanaście razy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne placuchy! Budyniowe są na mojej liście "do zrobienia" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowne placuszki, palce lizać! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszne placki:) z 5 zgadzam się z tobą w 100%:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że odpowiedziałaś, zawsze się czegoś więcej dowiemy ;D
    Placki wyglądają przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te placuszki i oczywiście obowiązkowo chrupiące orzechy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. budyniowe placuszki- zapomniany przeze mnie a taki cudowny przepis
    oj, jak chciałabym pamiętać moje pierwsze podrygi w kuchni, musiało to być komiczne co najmniej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. przepyszne dodatki zagościły w placuszkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, placki z dodatkiem budyniu są genialne :)

    OdpowiedzUsuń