sobota, 3 sierpnia 2013

31. Danie z niskim IG :)

Quinoa z suszonymi owocami, orzechami i gruszkami.

Składniki:
- 1 gruszka
- 100 ml quinoa
- 200 ml wody + 2 łyżki mleka
- 1 łyżeczka siemienia lnianego
- 1 łyżeczka cynamonu
- suszone 2 śliwki, 2 morele, 3 migdały, 4 fistaszki, 1 łyżeczka żurawina
Sposób przygotowania:
1.Do garnuszka wsypać guinoę i zalać wodą, gotować.
2.W tym czasie na tarce o dużych oczkach połowę gruszki zetrzeć, a drugą połowę pociąć na grube plastry i wrzucić do gotującej się kaszy.
3.Dodać cynamon, siemię lniane i suszone owoce i gotować około 15-20 min.
4.Na koniec jeśli będzie za gęste to dodajemy 2 łyżki mleka dla smaku i przekładamy na talerz.
5.Dekorujemy ztartą gruszką i suszonymi jabłkami.



Ten genialny przepis zaczerpnęłam z książki "Dieta IG dzień po dniu", jednak ja dodałam parę rzeczy od siebie, tak aby było smaczniejsze.Tą książkę bardzo polecam jest tam wiele inspirujących przepisów z których na pewno będę korzystać.


Dzisiaj w domu montują u mnie barierki na schodach, strasznie się cieszę, bo naprawdę nie wiem ile ja na to czekałam :)Wczoraj moja mama sprzedała ostatniego pieska rasy shih tzu i teraz moja suczka Sisi jest strasznie zamulona, biedactwo ;(

2 komentarze:

  1. super! zdrowe i pyszne ;) w następnym tygodniu wyruszam po tą kaszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo smacznie :) Fajna propozycja ;D

    OdpowiedzUsuń