niedziela, 4 sierpnia 2013

32: Risotto z pieczarkami i kalafiorem .:)

Risotto z pieczarkami i kalafiorem, podane z ricottą.

Składniki:
- 50 g ryżu
- 1 szklanka bulionu warzywnego
- 1/2 łyżeczki kurkumy
- 1/2 łyżeczki curry
- 1/2 małej cebuli
- ok 3-4 pieczarki
- 1 ząbek czosnku
- natka pietruszki lub koperek
- garść rozdrobnionego na mniejsze różyczki kalafiora
dodatki:
-ricotta 
- mozzarella
- parmezan
Sposób przygotowania:
1. Na patelni podsmażyć cebulę i pieczarki z małą ilością oliwy z oliwek (1 łyżka).
2.Garnuszek spryskać oliwą Dukana, dodać 5 łyżek wody i dodać curry i kurkumę.
3.Następnie wrzucić kalafior i gotować 2-3 min.
4.Dorzucamy suchy ryż i zalewamy bulionem.
5.Na koniec dodajemy pocięte plastry czosnku i odrobinę mleczka kokosowego lub mozzarelli.
6.Gotować 15-20 min.




Powiem tak, jest to świetny pomysł na obiad, tylko żałuję, że nie dałam płatków migdałów, ale i tak było bardzo pyszne.Tak,tak wiem nie wygląda to za kreatywnie i wykwintnie, ale jak smakuje to po prostu niebo w gębie :D


Niestety nie miałam czasu by dodać moje śniadanko, tak to jest jak się jedzie do kościoła o 9.30.Teraz u mnie jest potworna duchota i nie mam zamiaru wychodzić z domu, dopiero o 20.30 tak jak zawsze by pobiegać :)


Przynajmniej dzisiaj w Biedronce dorwałam różowe pałeczki do jedzenia i mogę stwierdzić, że bardzo fajnie jest się nimi posługiwać. :)

1 komentarz: