środa, 23 lipca 2014

211: Zamiast omleta mam placuszki ♥

Ricotta hotcakes z borówkami amerykańskimi podane z jogurtem greckim, malinami i jeżynami 
Co za dzień :) Pierwszy raz zaliczyłam 1 h biegania :) Pierwszą połowę przebiegłam o godzinie 6, a drugą (niespodziewanie) na siłowni razem z starszą siostrą :) Basen nam nie wyszedł, ale to nic i tak się świetnie bawiłyśmy :)
Miałam zamiar zrobić omleta z ricottą, ale skusiłam się na takie właśnie placki <3



Ja i moja siostra Anita już po siłowni :D


7 komentarzy:

  1. chudzielce <3 pyszne sniadanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Chudzinki z Was!
    Muszę, MUSZĘ wreszcie zrobić te placuszki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ukradłabym Ci te jeżynki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę relacji.
    Zgrałyśmy sie z tymi plackami dziś! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie dziś też jeżynki w akcji ;D
    Ale z was ślicznotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dawno nie jadłam placuszków z ricotty. Chyba zaczną mi się śnić po nocy! xD

    OdpowiedzUsuń
  7. To sa najlepsze placki na swiecie!

    OdpowiedzUsuń