wtorek, 22 lipca 2014

210: Bezjajeczne gofry ♥

Bezjajeczne gofry podane z ricottą, awokado, morelą i cynamonem
Jest to tym razem moja propozycja na obiad, gdyż dzisiejsze śniadanie było byle jakie i na dość szybko ;) 
Miały być normalne gofry z bananem, ale gdy zaglądnęłam do kuchni to nigdzie nie mogłam znaleźć chociaż jednego jaja :( Ale i tak było bardzo pysznie :)
---------------------------------------------------------------------------------------
Składniki:
- 50g mąki kukurydzianej
- 1/3 łyżeczki sody
- 1/3 łyżeczki cynamonu
- 1 banan
- 30 ml mleka
- 1 łyżka jogurtu 
Sposób przygotowania:
W jednej misce wymieszać suche składniki, a w drugiej zblenderować banana z mokrymi( ok. 3 min).Obie masy połączyć i smażyć w gofrownicy z dodatkiem oliwy( u mnie oliwa w sprayu ). Smacznego :)


Mam nadzieję, że dzisiaj spadnie jakiś deszczyk z tych chmur, bo u mnie jest bardzo duszno :)

8 komentarzy:

  1. Jak ja ubolewam nad brakiem gofrownicy jak widzę te wszystkie gofry :(

    OdpowiedzUsuń
  2. To awokado tak zawsze ślicznie wygląda, a ja nie umiem go przełknąć :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mnie kuszą te gofry bezjajeczne a na prawdę boję się co moja gofrownica na to :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez jajek musiały być pyszne! Świetnie i do tego pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gofry bezjajeczne, ale za to z bananem sama niedawno testowałam i wyszły! A jak smakowały!
    Ta morela dla mnie na początku wyglądała jak dynia albo mango :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w końcu muszę się przełamać do tych wegańskich
    Twoje wyszły cudddowne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy kuszą goframi, a ja nie mam gofrownicy :( Poproszę więc jednego, albo dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądają! :D Dam im szansę, muszę tylko wykombinować sposób bez blendera :p

    OdpowiedzUsuń