czwartek, 3 lipca 2014

198: Jaglane gofry ♥

Jaglane kakaowe gofry z dżemem truskawkowym 100%, kremem czekoladowym*, truskawkami i śliwką 
*krem z awokado, banana i kakao
Co za brzydka pogoda ! Specjalnie wcześnie wstałam by móc pobiegać, a tu taka niespodzianka, no może wieczorem mi się uda :) Dzisiaj chciałam wyjść na cały dzień  do miasta, myślałam też nad tym by się z kimś spotkać, ale za bardzo nie mam z kim ;( Dlatego zrobię jakieś drobne zakupy i wrócę szybko do domu :)
Powinniście spróbować tych jaglanych, z dodatkiem kremu i dżemu smakują jak tort czekoladowy z truskawkami !(◕‿◕。)
---------------------------------------------------------------------------------------------
Składniki: ( na około 3 gofry )
- 30g kaszy jaglanej zmielonej na pył
- 15g mąki gryczanej
- 1 łyżeczka kakao
- białko + żółtko
- 1/4 szklanki mleka
- 1 łyżeczka ricotty
- 1/3 łyżeczki sody
Sposób przygotowania:
Białko ubić, żółtko i ricottę wymieszać z mlekiem, dodać do tego obie mąki, kakao i sodę, wymieszać.Do masy dodać ubite białko, ponownie wymieszać.Gofrownicę spryskać oliwą (ja używam oliwę w sprayu 0%) i gofrować ♒(★‿★)♒Pięknie podać i delektować się ٩(^‿^)۶





9 komentarzy:

  1. Prezentują się przeuroczo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem mąka jaglana właśnie do gofrów została stworzona ;D
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy tylko będę miała więcej czasu na pewno je zrobię! Są cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. gdybym tylko z moją gofrownicą jakiś kompromis zawarła to bym u mnie gofry częściej gościły :c a tu tak pysznie mnie kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja gofrownica nie lubi takich eksperymentów :P

    OdpowiedzUsuń
  6. no pierwsza klasa u ciebie <3 !

    OdpowiedzUsuń
  7. Wstyd się przyznać ale nie robiłam jeszcze jaglanych gofrów ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam gofry! prezentują się wyśmienicie! :)

    OdpowiedzUsuń