środa, 2 lipca 2014

197: Budyniowe pancakes + leśne musli ♥

Budyniowe pancakes podane z śliwką, malinami, masłem orzechowym i leśnym musli
inspiracja(zamiast płatków owsianych użyłam jęczmiennych)
Poranny trening wykonany, śniadanie zjedzone, pokój posprzątany i zostało tylko dodać wpis.To tak, na dzisiejsze śniadanie wykorzystałam ostatni koszyczek malin i ostatnią śliwę.Myślałam o tym, że może jeszcze pójdę do ogródka nazbierać borówek(jak ma się około stu krzaków to trzeba zbierać na bieżąco :D), ale bałam się zostawiać tego wszystkiego na pastwę domowników :)
Podgrzane masło orzechowe smakuje jeszcze lepiej <3




Tutaj macie moją zdobycz podczas ostatniego wyjazdu do Rzeczowa.Dość niedawno pojawiła się w galerii nowa wyspa właśnie takimi musli, gdzie można kupić już gotową mieszankę lub samemu sobie ułożyć!Wybrałam musli leśne i jestem bardzo zadowolona, niebiańsko smakują i nadają się doskonale do słodkich śniadań :).Bardzo mi się podoba różnorodność ich asortymentu i ceny produktów, gdyż wydałam na to tylko około 25 zł.
Zapraszam na ich stronę -->http://www.mojemusli.pl/








16 komentarzy:

  1. To roztopione masełko jest pyszne :D a tych krzaków borówek to zazdroszczę jak nie wiem co :P

    OdpowiedzUsuń
  2. leśne musli, chcę takie! ♥
    budyniowe są genialne *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jeszcze nigdy budyniowych nie robiłam, muszę spróbować! :) To roztopione masło orzechowe mniaam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie jak widzę intensywnie od samego rana! :) Należało Ci się takie śniadanko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie rozpuszczałam, muszę spróbować :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Masla tez jeszcze nie podgrzewalam, sprobuje przy najblizszej okazji.
    Fajne te musli!

    OdpowiedzUsuń
  7. moje ukochane borówki? I masz sto krzaczków?! zazdrość mnie zżera :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Ci tego musli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na jedno musli wydałaś 25zł? To chyba nie jest tak tanio jak się wydaje..
    Chętnie wpadnę i pozbieram te boróweczki ze stu krzaków, ale pod jednym warunkiem... Połowa dla mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa jestem smaku tych placków :)
    kiedyś zamawiałam te musli przez internet i było fantastyczne. fajnie, że teraz jest też sklep stacjonarny

    OdpowiedzUsuń
  11. Pysznie, a takie musli to swietna sprawa <3 !

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy jeszcze takich placuszków nie robiłam, czas wypróbować i to koniecznie ;)
    Nie raz zastanawiałam się nad tym musli i już teraz wiem że wiele oj wiele czasu zmarnowałam , jeszcze dziś zajrzę na tę stronę i swoje musli zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Już kiedyś przeglądałam ich ofertę, ale jakoś nie zebrałam się na zamówienie-jednak nie ma co jak własna owsianka o poranku:) płatki owsiane + ulubione dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie pyszności jadam w sumie jedynie w http://www.roadamerican.pl/ ale nie ma to jak własnej roboty placuszki :) Dzięki za przepis :D

    OdpowiedzUsuń