czwartek, 19 czerwca 2014

190: Płatki jęczmienne w miodzie ♥

Płatki jęczmienne gotowane na mleku podane z kiwi, bananem, migdałami, miodem i siemieniem lnianym
Nie spodziewałam się, że jutro z okazji urodzin mojej mamy pójdziemy do restauracji.Zamówiłam sobie gołąbki z kaszy jaglanej i były zachwycające :) Mam pewne zastrzeżenia do obsługi kelnerskiej i do czasu czekania na potrawę, bardzo mi się to nie podobało.Dzisiaj będę kontynuować to co zaczęłam wczoraj tylko dodam sobie godzinkę ćwiczeń mel b :) 
Myślę, że długi weekend rozpoczęłam po królewsku tym śniadaniem, było bardzo pyszne ♥
Pięknego dnia ! 


9 komentarzy:

  1. ile miodku !! o mamciu *.* śniadanie stworzone dla Kubusia Puchatka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No kochana, restauracja to nie fast food ;D
    Ale miodowa kąpiel. Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście po królewsku! *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. prawdziwie królewskie śniadanie *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Illle miodku <3 Kubuś Puchatek byłby szczęśliwy i w sumie ja też hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i znów tak podane, że od razu nabieram ochoty na zawartość tej miseczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kompozycję dodatków, jaką zawsze widzę u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze tak cudnie podane z tym nie jest inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta miodowa polewa idealnie się tu wkomponowałam, zawsze masz takie super miseczki ;3

    OdpowiedzUsuń