poniedziałek, 16 czerwca 2014

187:Omlet ♥

Omlet na mące kokosowej podany truskawkami, bananami, winogronem, jabłkiem, daktylami, fistaszkami i ciastkiem jęczmiennym.
Jednak wróciłam do starego adresu, gdyż pojawiły się pewne komplikacje.Przepraszam was za to zamieszanie, mam nadzieję, że czegoś takiego już mnie zrobię. Stwierdziłam, że jak tak bardzo chcą to niech sobie patrzą.Będę dalej pisać o moim życiu, bo jest ono coś warte.Nie będę się już ukrywać, robiłam to już blisko dwa lata.Strach i lęk przed przykrym komentarzem już mnie nie dotyczy.Radość i szczęście towarzyszy mojemu życiu.
Nie mogę uwierzyć, że moje wymarzone wakacje nadchodzą wielkimi krokami,  pozostało mi jeszcze 12 dni do rozdania świadectw.I właśnie dzisiaj napiszę nowy plan działania na te wakacje, mam dużo do zrobienia i dużo czasu na zrealizowanie go.Ale obiecuję sobie, że już nigdy nie spędzę wakacji leżąc na łóżku, odliczając i czekając na porę posiłku.Wolę mądrze spożytkować ten cenny czas :)



Przepraszam, Proszę przebacz mi, Dziękuję, Kocham Cię ♥

8 komentarzy:

  1. Bardzo mądre postanowienia wakacyjne i życzę, aby udało Ci się je w pełni zrealizować.
    Też muszę sobie plan ułożyć, żeby czasu nie marnować. :)
    Już drugiego omleta dziś widzę i ochotę mam na niego jak nie wiem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dobrze czyta się posty, w których w końcu ktoś pisze, że jest szczęśliwy i gotowy do działania. Planu w sumie według mnie nie warto pisać. To trochę jednak obsesja. Warto działać spontanicznie tak jak wszyscy, to jest bardziej "normalne". Niemniej jednak życzę udanych wakacji! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauroczył mnie ten omlet :) Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i bardzo cieszę się z takich decyzji!
    powodzenia w realizowaniu planów :)
    a na wakacje też już nie mogę się doczekać :D
    omlecik przepyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Omlet z tyloma dobrociami <3 Bedzie okej i widze ze juz jest okej, twoje zycie jest warte jak najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepysznie podany. Tyle dobroci.
    Bardzo dobra decyzja. Cieszę się, że masz takie podejście.
    A co do wakacji- zgadzam się, nie możemy ich zmarnować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodatki do omleta sa niesamowicie pyszne!
    Jasne, lepiej się nie przejmować. Ty przynajmniej masz o czym pisać ;*
    Ja tez muszę rozplanować wakację, swietny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń