niedziela, 15 czerwca 2014

186: Kasza bulgur na herbacie imbirowo-cytrynowej ♥

Kasza bulgur gotowana na herbacie imbirowo-cytrynowej z dodatkiem banana podana z suszoną brzoskwinią i wanilią, migdałami i czekoladą kokosową.
Polubiłam tą kaszę! :) 
Mleka w domu zabrakło ★~(◡﹏◕✿), więc wykorzystałam moją ulubioną herbatę i mimo tego, że się długo gotowało to warto było czekać.A przy okazji to czekolada też mi się właśnie skończyła, a także masło orzechowe, banany, jogurt i migdały mam na końcówce.Powinnam się z kimś dzisiaj wybrać na jakieś zakupy, miałam to zrobić wczoraj, ale jakimś cudem wypadło mi z głowy :)
Po tygodniowej wizycie mojej babci, dzisiaj w końcu wraca do domu.Lubię, gdy ktoś do mnie do domu przyjeżdża, ale nie na tak długi czas :) Wy też tak macie ?




6 komentarzy:

  1. Ta czekolada <3 Ja kokosowej nigdzie dostać nie mogę :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie robiłam nic na herbacie, zachęciłaś mnie do tego <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko gotowane na herbacie lubię, więc czemu by nie bulgur? Wygląda na bardzo pyszne.
    Ja też tak mam, nie lubię jak ktoś za długo u mnie 'siedzi', to zaburza mój rytm dnia ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie przepadam za długimi wizytami osób z rodziny, bo na dłuższą metę robi się to męczące ;p
    Lubię kasze i płatki gotowane na herbacie, bo można wybierać różne smaki i za każdym razem smakują inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba poczekam aż mi się mleko skończy i wypróbuję tej na herbacie :D

    OdpowiedzUsuń