sobota, 4 stycznia 2014

113: Magic sandwich ♥

Pełnoziarniste kanapki z pasztetem sojowym, paprykowym i pomidorowym serkiem kanapkowym, pomidorem, szczypiorkiem i niedźwiedzim czosnkiem podane z crunchy, jogurtem, makiem i mieszanką bakalii.
Poranne lenistwo uważam za zakończone, a teraz biorę się do nauki.(≖︿≖✿)
 U mnie rozpoczęło się już drugie półroczne,a do ferii zimowych pozostało mi 9 dni( liczonych bez weekendów), i dlatego jak zwykle muszę mieć z tego powodu dużo kartkówek i sprawdzianów.Plan lekcji mi się trochę zmienił, teraz mam trzy razy w tygodniu na 7.10, a w środę mam najwięcej strasznych lekcji (≖︿≖✿)
Wciąż staram się myśleć pozytywnie i nie mogę się doczekać tych wolnych dni,bo wiem, że z pewnością porządnie na nich odpocznę. (▰˘◡˘▰)




5 komentarzy:

  1. Ile ziaren ma ten chlebek ! Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nad tymi środami chyba jakieś fatum wisi, też miałam zawsze najgorsze środy :P
    Ale dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety mam ferie nieco później, ale za to teraz miałam więcej wolnego
    jejku, ale nabrałam ochoty na kanapki :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie połączenia! Bardzo podoba mi się to dzisiejsze śniadanko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ różnorodnie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń