sobota, 30 listopada 2013

106:Banana oatmeal & penanut butter ♥

Bananowo- budyniowa owsianka podana z domowym masłem orzechowym, crunchy, jagodami goji, ananasem i miodem.
Na pierwszy zrzut oka jest to klasyczna owsianka, lecz niesie ze sobą mnóstwo cudownych wspomnień, takie jak gorąca miodowa owsianka mojej mamy na śniadanie
Ale jak zwykle musiałam coś jeszcze dodać z mojej szafeczki lub lodówki. (▰˘◡˘▰)
 
"Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodź. Jeśli nie umiesz chodzić, czołgaj się. Ale bez względu na wszystko – posuwaj się naprzód"

-Martin Luther King




7 komentarzy:

  1. Ale gęściutka <3 Lubię takie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bananowa owsianka nie ma sobie równych! Piękny cytat <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ pyszności w tak pięknej miseczce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. owsianka zawsze będzie wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do przedstawienia 10 faktów o sobie :)
    Super miseczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Banany, masło orzechowy, owsianka- ile miłości w jednej miseczce! Wygląda super, aż boję się pomyśleć jak pysznie smakuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nauczkę, żeby nie przeglądać takich pomysłów od rana :). Teraz muszę zjeść drugie śniadanie :).

    OdpowiedzUsuń