środa, 2 października 2013

81: Tosty podane z miksem jogurtów :)

Tosty probody z serkiem topionym i serkiem z tuńczykiem podane z różnymi jogurtem waniliowym, orzechowym i brzoskwiniowym, płatkami, orzechami oraz jabłkami suszonymi.
Jedynka z informatyki, kartkówka na wstępie z czegoś czego wcale nie było i punktacja -8/10.Od kiedy punkty są na minusie ?Ale dobra, ten przedmiot do mojego zawodu nie będzie mi tak bardzo potrzebny, a na jutro nauka 5 mitów, przedsiębiorczość, matma, wyposażenie w gastronomi-kartkówka i działalność w gospodarcza w gastronomi, proste :D  
Rano nie wiedziałam w co się ubrać, makijaż mi nie wychodził i miałam krótką chwilę na coś szybkiego i zdecydowałam się na dziwne połączenie, które wyszło nawet smaczne :)



6 komentarzy:

  1. Taki miszmasz czasem smakuje najlepiej ;)
    Oh, jak ja nie lubię kartkówek z informatyki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Punkty na minusie/? Nie wiedziałam, że tak można. Ale czasem złośliwość nauczycieli nie zna granic..
    Takie miksowanie smaków jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. ja też uwielbiam oregano w kanapkach!

      Usuń
  4. Ciekawe połączenia, a te kanapki to bym zjadła chętnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. to bardzo dziwna ta punktacja, ale nie masz się czym przejmować, to tylko informatyka i tylko jedna ocena :)

    OdpowiedzUsuń