sobota, 31 sierpnia 2013

54: Cynamonowa kukurydziankoowsianka :)

Cynamonowa kukurydziankoowsianka z startą marchwią, jabłkiem podana z czekolada gorzką i ritter sport.

Myślę, że stres przed nową szkołą już mi przeszedł, nabrałam chęci i zmotywowałam się.Nie mam się czego bać, dużo osób może w pierwszych dniach czuć się zagubiono i źle, więc skąd ten strach się pojawił ? :)


Jestem dobrze nastawiona na tą szkołę, mam ochotę znaleźć nowych przyjaciół i znajomych, których brak mi było na wakacjach.A teraz zamierzam cieszyć się z ostatnich dni, które mi zostały :D


Kasza kukurydziana i płatki owsiana to zabójczo-genialne połączenie :)

6 komentarzy:

  1. Wizja szkoły nadal mnie trochę przeraża, ale chyba powoli zaczyna mi brakować osób z mojej klasy :)
    A kukurydziankoowsianka oprócz tego że ma fajną nazwę, to wygląda też mega dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne śniadanko:) i ta ritterka:) mmm...

    OdpowiedzUsuń
  3. nie łączyłam jeszcze z płatkami kukurydzianymi, a patrząc na tytuł posta myślałam, ze dodałaś kaszy kukurydzianej czy też po prostu kukurydzy, swoją drogą to tez dobre połączenie z owsianką :)
    nie będzie tak źle, zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na połączenie kaszki kukurydzianej :) Czekolada *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaaaaaaaaaaale gęsta! Takie lubię najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kaszka kukurydziana, ta owsianka i jeszcze marchewka... to połączenie musi być cudowne! ja jeszcze nie znam planu lekcji, ale jestem w koperniku, więc może być różnie ;) szkoda, że nie jesteśmy w jednej klasie, bo widzę, że interesuje nas podobna tematyka :D

    OdpowiedzUsuń