piątek, 30 sierpnia 2013

53: Kukurydziane naleśniki z szpinakiem i mozzarellą.

Naleśniki kukurydziane z szpinakiem i mozzarellą podane z sosem jogurtowym i pomidorem.


Naleśniki, coś niesamowitego.Mogłabym je jeść i jeść! :) Miałam coś innego jeść, ale stwierdziłam, że już nie mam ochoty na słodkie śniadania i wypadło na naleśniki z dodatkiem skrobi kukurydzianej i mąki kukurydzianej.

Wczoraj się dowiedziałam, że 4 razy w tygodniu będę miała lekcje na 7.10, a w poniedziałek 9 lekcji :/ Mam nadzieję, że dam radę :)

5 komentarzy:

  1. W zeszłym roku miałam plan-nie daj się. Codziennie na 7:50, 4 razy w tygodniu 8 lekcji, a raz 9.
    Ale o 7:10 to nie chciałabym zaczynać lekcji.. Mam nadzieję, że jakoś wytrzymasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kukurydzianych nigdy nie jadłam, ale kocham polentę, więc mogą być fajne :D mmmm, szpinak i mozzarella, moje ulubione!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam naleśniki na słono, czasem smakują lepiej od słodkich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje ulubione naleśnikowe wytrawne nadzienie -szpinak <3
    ooo na 7.10 ? mi w sumie by to nie przeszkadzało, bo szybko wstaje, jednak nie lubię rano się nigdzie spieszyć :)

    OdpowiedzUsuń