wtorek, 27 sierpnia 2013

50: Pumpernikiel z jajecznicą marchewkową.

Pumpernikiel z francuską pastą sojową, serkiem z suszonymi pomidorami i serkiem z borowików podany z  jajecznicą marchewkową i pomidorem.

Udało się, dodałam aż 50 wpisów, tak bardzo się cieszę i nie mogę się doczekać, aby podbić 100 :)

Tak dawno nie jadłam śniadania na słono, że aż zapomniałam smaku mojej ulubionej jajecznicy z marchewką i pumpernikla, która smakowała w dzisiejszym wydaniu bardzo pysznie. 

Dzisiaj plan jest taki: po komentować wasze smakołyki :), przeczytać 2 książki, oglądnąć film " The edge of love" i zrobić słodki obiad, myślałam coś o gofrach lub naleśnikach :)

Jestem od nich po prostu uzależniona :)


5 komentarzy:

  1. Ostatnio też cały czas jem śniadania na słodko, kompletnie zapomniałam o jajecznicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy jescze nie jadłam jajecznicy z marchewką, ale muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. marchewkowa? oo ciekawie, tak jeszcze nie jadłam i z pewnością się zainspiruję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marchewkowa jajecznica? Biorę w ciemno! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z marchewką? wow! Nigdy nie próbowałam ;D

    OdpowiedzUsuń