poniedziałek, 26 sierpnia 2013

49: Pełnoziarnisty makaron ze świeżo zebranymi malinami.

Makaron pełnoziarnisty podany z nektarynką, winogronem, śliwką, borówkami ,jeżynami, bananem, malinami oraz orzechem laskowymi, włoskim, suszoną śliwką, figą, jabłkiem i migdałem.

Zbieranie malin zakończony sukcesem, uzbierałam z siostrą bardzo duże wiadro i część idzie na zjedzenie, do zamrażalki i na bez cukrowy dżem.

Jak widać pierwsze co zrobiłam z malinami to udekorowałam moją bogatą miseczkę. Uwielbiam mieć dużo dodatków :D


5 komentarzy:

  1. wiadro malin? ale Ci zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałość :) i jeszcze MEGA zdrowe. to najbardziej lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna miseczka, musiałabym pomyśleć nad zakupem jakiejś kolorowej :)
    A śniadanko prezentuje się smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Malinki - uwielbiam! <3 Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo owocowo :) i dobrze! pysznie, zdrowo i smacznie ;D

    OdpowiedzUsuń