niedziela, 25 sierpnia 2013

47: Niedzielna kukurydzianka śniadaniowa.

Kasza kukurydziana o smaku tiramisu podana z jogurtem waniliowym, crunchy, masłem orzechowym i owocami.


Mniam, zjadłam jak widać drobną kaszę kukurydzianką z dodatkiem aromatu tiramisu.Dawno nie robiłam takiego obłędnego śniadania i cieszę się, że dodałam na wierzchy masło orzechowe, bo podkreśliło całość dając delikatny smak kaszki.



Jutro rozpocznie się ostatni tydzień wakacji i zamierzam go spędzić jak najlepiej.To czego nie zrobiłam, zrobię właśnie w tych dniach.  
Na kolację będę mieć grilla i w końcu użyję sojowych kiełbasek :) 

6 komentarzy:

  1. Cudowna i na pewno smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszna! Już nie mogę się doczekać, aż wrócę i zrobię sobie owocową kaszkę :-)
    Też muszę ten tydzień spędzić jak najlepiej. Koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. i te owoce <3 uwielbiam borówki!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia i cudne, zdrowe śniadanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię sobie w dodatku takie crunchy pochrupać*-*

    OdpowiedzUsuń