wtorek, 20 sierpnia 2013

42:Owsianka z malinami.

Budyniowa owsianka podana z płatkami orkiszowymi, malinami, masłem orzechowym, paluszkiem mikado i polane jogurtem brzoskwiniowym.


Nie mogę uwierzyć jak te wakacje szybko mijają, ale nie mam zamiaru zakrzątać sobie tym głowy. :D Dzisiaj wstałam o 7, a o 23.45 i 2.50 oczywiście musiały mnie kąsać jakieś komary :/ 

 Pogoda u mnie jest dość zaskakująca, jest zimno i nie pada, więc można pobiegać sobie teraz lub na rowerku pojeździć.A wg to najchętniej poszłabym do kina, tylko na razie nic u mnie fajnego nie leci ;/


2 komentarze:

  1. a skąd ty znasz dokładne godziny kiedy cię komary kąsały ?
    o takie owsiane zamarzyłam teraz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pycha śniadańko :) W kinach lipa, to prawda, sama nad tym ubolewam

    OdpowiedzUsuń