czwartek, 15 sierpnia 2013

40: Jaglankowy misz-masz :)

Super gęsta jaglanka podana z owocami, płatkami orkiszowymi, crunchy, babcianką i polane jogurtem activia.


     Pobudka o 6 rano, a śniadanie o 6.30 tylko po to, aby iść do Kościoła na  8.00 i sobie ziewać co chwilę ?Na szczęście jaglanka mnie trochę rozbudziła, nie  chciałam już robić kolejnej kawy, bo to już jest nudne.

  Dziś ostatni dzień dodaję wpis przed moją wycieczką do Lwowa i wrócę dopiero w poniedziałek.Jak pisałam, nie będę miała tam dostępu do internetu, więc zdjęcia dodam po przyjeździe.Jeszcze dzisiaj przygotuję sobie śniadaniowe bento na jutro i na pewno wiem, że będzie na słodko .


4 komentarze:

  1. gęsta jaglanka z owocami, to jest to! uwielbiam :) co za niespodzianka, kojarzę Cię z gimnazjum :D i zazdroszczę profilu, jakiw ybrałaś, ja poszłam na standardowego biol-chema...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do technikum na technika żywienia i usług gastronomicznych :)
      ja Cb też kojarzę :D

      Usuń