niedziela, 14 lipca 2013

15: Pancakes and peach jam.

Dzisiaj są moje pierwsze na tym blogu lekkie, amerykańskie naleśniki, które dla mnie smakowały aż fenomenalnie.

Wczoraj zrobiłam "nutellę" z awokado i bananów i odrobiną mieszanki studenckiej! Stwierdziłam, że na taką pochmurną i deszczową pogodę potrzebuję odrobiny kolorów w mojej kuchni.W ostatnim czasie moja siostra zrobiłam świetny dżem z brzoskwiń ze słodzikiem, który stał się pysznym dodatkiem do mojego obiadu.

Orkiszowo-jagodowe pancakes z dżemem brzoskwiniowym i masłem orzechowym. :) Polane jogurtem i posypane cynamonem!




Może jutro poczuję prawdziwy smak wakacji, zanosząc ostatnie papiery z przychodni do szkoły, heh kto to wie :D Stwierdzam, że rozpoczęła się u mnie faza na naleśniki i omlety :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz