czwartek, 7 sierpnia 2014

215: Bezjajeczne gofry z ricottą ♥

Bezjajeczne gofry z ricottą podane z białym serem i malinami 
Już niedługo uzbieram pieniądze na bieżnię :) Wolicie biegać na świeżym powietrzu, czy na właśnie bieżni ? 
------------------------------------------------------------------------------------------------
Składniki:
- 25g mąki kokosowej
- 25g mąki gryczanej
- pół szklanki mleka 
- 100g ricotty 
- 1/4 łyżeczki sody 
- 3/4 banana
Sposób przygotowania:
Wszystkie składniki zmiksować, smażyć na oliwionej gofrownicy ;)




13 komentarzy:

  1. jak one wyglądają! od razu nabieram na takie ochoty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpraszam się do Ciebie na gofry! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gofry... jak ja dawno ich nie jadłam... a w lodówce ricotta :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiał by bardzo delikatne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię biegać i tak i tak, ale uważam to dwa absolutnie różne od siebie sporty. A Twoje gofry wyglądają fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutnie zależy od humoru, nastroju. Czasem czuję, że mam ochotę na bieganie na dworze czasem na bieżnię. Mam ten model: http://www.abcfitness.pl/bieznie/bieznia-treningowa-sg2100t-sapphire/ i polecam bardzo, jeśli nie masz konkretnej upatrzonej :)
    Jak wam te gofry bez jaj wychodzą to ja nie wiem :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygladają mogea mega smacznie <3 !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wole świeże powietrze, na bieżni szybko się nudzę i mam ochotę zakończyć bieg.
    Ale zrobiłaś mi ochotę na gofry!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytałam bajeczne haha :D Bardzo się nie pomyliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie bieznie, ale w porównaniu do powietrza wypada słabo ;)
    Super wygląda ten twarożek z malinami! A i gofry urodziwe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm, ja wolę świeże powietrze :) Ale niestety, biegam tylko "sezonowo", a na bieżnię nie dam rady uskładać, dodatkowo nawet bym jej nie zmieściła - szkoda, bo to genialna alternatywa na jesienno-zimowe dni...
    Gofry z ricottą? Kupuję to :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja chyba wolałabym bieżnie :)
    wszędzie widzę znowu gofry..:(

    OdpowiedzUsuń