poniedziałek, 7 lipca 2014

202: Jogurtowy omlet na mące kokosowej ♥

Jogurtowy omlet na mące kokosowej podany z dżemem 100% truskawkowym, granatem i truskawkami
(przepis --> genialny przepis ! )
Nie ma to jak z samego rana przebiec 3 km i przejechać 13 km rowerem.Jest mi po tym bardzo gorąco, ale czuję się niesamowicie i chcę więcej :) Sport wciąga, tutaj nie ma przeproś.Jak raz się porządnie zaangażuję to staram się nie poddawać :) Nie lubię tracić tego co już osiągnęłam, nie chciałabym zaczynać wszystkiego od nowa :) Wczoraj zamówiłam sobie strój kąpielowy, dzisiaj wpłaciłam pieniądze, a teraz muszę cierpliwie czekać :) Ile ja to lat nie byłam na basenie ! (⊙﹏⊙✿)
 Żałuję, że po 6 latach pływania jednak zrezygnowałam (◡﹏◡✿)
Dziękuję wam serdecznie za wczorajsze pocieszenie, czytając wasze komentarze pojawił się jednak  lekki uśmiech na mojej twarzyㄟ(≧◇≦)ㄏ




12 komentarzy:

  1. Jeju! Wygląda pysznie! Aż mam na niego ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale wygląda! Cudownie. Jadłam już omlet na mące kokosowej, ale koniecznie muszę powtórzyć :)
    Ze 100 lat nie byłam na basenie, ale jakoś nie specjalnie mnie ciągnie. Ale sport tak jak mówisz, nie ma przeproś- wciąga bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie był genialny! *-*
    ja na basen rzadko chodzę, za tona rowerze to był mogła ciągle jeździć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzooo proszę o przepis :D:D Genialnie podany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chodziłam na basen 6 lat i przestałam, może też wrócę...
    Uwielbiam połączenie kokos i truskawka :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, sport bardzo wciąga :) A co do basenu - jeszcze nic nie jest na straconej pozycji, z racji tego, że tak długo pływałaś to na pewno szybko z powrotem złapiesz bakcyla :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie podany! :)
    Zawstydziłaś mnie trochę, bo ja pływać nigdy się nie nauczyłam. Kiedyś bałam się wody, dobrze, że już mi przeszło... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyszedł ci mega smacznie <3 !

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że Ci smakował! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się! Sport wciąga tak jak gąbka wodę :)

    OdpowiedzUsuń