wtorek, 20 maja 2014

174:Wegańskie kakaowe gofry na mące amarantusowej ♥

Wegańskie kakaowe gofry na mące amarantusowej podane z truskawkami, masłem orzechowym i bananem.
Jednak musiało kiedyś do tego dojść.Dzisiaj biegaliśmy na wf na czas, czego ja kompletnie nie lubię, jestem osobą, która woli biegać własnym tempem nigdzie się nie spiesząc.No i jednym słowem to była porażka, ,ale mimo tego jestem z siebie dumna i mam szacunek do samej siebie, bo wiem, że się starałam. :)
Dobra wiadomość:------->Do wakacji pozostało 37dni ♥




12 komentarzy:

  1. Tylko 37 dni do wakacji? Ło Boże! Ale ten czas leci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Apetyczne takie gofry jak nie wiem co! :)
    Coraz bliżej wakacje, ale też (przynajmniej u mnie) coraz więcej pracy... :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gofry wyglądają pięknie;). Też nigdy nie lubiłam w szkole biegów na czas... Ale za to uwielbiam trucht;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masło orzechowe z bananem <3
    37 dni ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. Goofry <3
    Mogłabyś podać przepis na nie bo jestem ciekawa jak te wegańskie smakują :-)
    glutenfreebreakfast.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa smaku mąki z amarantusa :]
    Nie lubiłam biegania na wfie, a tak dla siebie kocham :P

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie dlatego nienawidzę wf-u! zmuszanie doc czegoś, czego się nie lubi... też jestem raczej długodystansowcem, jak biegać to we własnym tempie, zgodnie ze sobą.
    uwielbiam gofry. uwielbiam smak amarantusa. musiało być pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mnie zachęcają twoje gofry i to jak są podane mistrzostwo <3

    OdpowiedzUsuń
  9. my wczoraj biegaliśmy na czas! też tego nie cierpię :<
    truskawkii, banan, same pyszność! <3
    wakacje coraz bliżej! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że tak do tego podchodzisz, z dystansem. ;)
    Ta mąka amarantusowa musi byc mistrzostwem!
    Wakacje, wakacje, wakacje juz niedługo <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ten czas pędzi! No, ale dobrze, że są tego plusy :)
    Jestem strasznie ciekawa tej amarantusowej mąki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hihihi jakie dobre te goferki :)

    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń