czwartek, 1 maja 2014

161:Sezamowy gotowany serniczek ♥

Sezamowy gotowany serniczek podany z truskawkami, migdałami i wiórkami gorzkiej czekolady.
Mieliście rację, w końcu doczekałam się wolnego.Myślałam, że te trzy dni będą się bardzo ciągnąć, ale one minęły jak za pstryknięciem palców.
Wczorajszy dzień to dopiero była męczarnia.W mojej szkole odbywały się dni otwarte, otworzono nową siłownię i w ramach tego przez dwie i pół godziny ćwiczyłyśmy z dziewczynami fitness step, bez rozgrzewki.Szczerze to nie lubię tego typu ćwiczeń, wolę sama sobie poćwiczyć  w domu, w swoim tempie i to co na prawdę lubię.
Miłego dnia ♥



8 komentarzy:

  1. Sezamowy? Jakie to musiało być dobre ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. A j abym sobie taki fitness step mogła poćwiczyć, tak na spróbowanie i dla urozmaicenia ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. zwykły próbowałam , dodatek sezamu musi być pyszny ! no i te truskawki , mmm :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Sezamowy serniczek? Jadłam, więc wiem, jak smakuje. Pysznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam gotowane serniczki <3
    sezamowy brzmi pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny gotowany serniczek z swietnymi dodatkami , a podany w takiej pieknej miseczce cudo :) !

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie przepadam za tym jak ktoś mi narzuca ćwiczenia :P
    A serniczek sezamowy mam koniecznie w planie, ale niestety nie mam takiej ślicznej miseczki :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje sniadania zawsze sa takie piekne! A konststencja serniczka wprost idealna <3

    OdpowiedzUsuń