piątek, 18 kwietnia 2014

152:Wegańskie gofry ♥

Wegańskie kakaowe gofry podane z dżemem truskawkowym 100%, truskawkami i migdałami.
O nie! Koniec z nudnymi śniadaniami, od teraz mam ochotę wypróbować innych smaków, dlatego właśnie zaczęłam robić w kuchni wielkie eksperymenty.Tym razem postawiłam na gofry, których wykonanie było bardzo łatwe, aż się troszkę zdziwiłam.
Mimo tego, że wyszły dwa duże i grubaśne gofry, to momentalnie się nimi najadłam.
Ja tu gadu gadu, a trening na mnie czeka.
------------------------------------------------------------------------------
Składniki:
- 30g mąki owsianej
- 30g płatków owsianych
- 1 banan
- 1/2 łyżeczki sody+1/4 proszku do pieczenia
- 1 łyżeczka kakao
- 1 łyżka wegańskiego jogurtu czekoladowego(lub mleka sojowego)
Sposób przygotowania:
1.Płatki owsiane zalać wrzątkiem, odstawić na 5 minut.
2.Banana zblenderować z jogurtem.
3.Do płatków dodać mąkę, sodę, proszek do pieczenia, kakao, wymieszać.
4.Na końcu zblenderowanego banana.
5.Smażyć na oliwionej gofrownicy.(ja używam oleju w spreju 0% tł.) 




8 komentarzy:

  1. na pierwszy rzut oka myślałam, że to mazurki! :D
    pysznie je podałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ah tam, żadne śniadanie nie jest nudne, choć to faktycznie prezentuje się nieprzeciętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Truskawki i migdały to para stworzona dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dawno nie jadłam gofrów ;) Trzeba będzie to niedługo zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż się boje jakby moja gofrownica zareagowała na moje takie eksperymenty. Goferki wyglądają przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super podane, wyglądają na chrupiące i mega smaczne.
    Podoba mi się tutaj i zostaje na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepysznie wyglądają! chętnie porwałabym takiego goferka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny kolor taki intensywny *.*

    OdpowiedzUsuń