piątek, 14 marca 2014

143:Racuchy owsiano-serowe z gruszką ♥

Racuchy owsiano-serowe z gruszką podane z prażonymi wiórkami kokosowymi i miodem.
Zaczęłam się uśmiechać tu z środka, a nie tylko na zewnątrz.
-----------------------------------------------------------
Składniki:
- 4 kopiaste łyżki płatków owsianych
- 1/2 proszku do pieczenia
- 1 łyżka kakao
- 1 łyżka wiórków kokosowych
- jajko
- 1/3 szklanki mleka
- 1/3 szklanki wrzątku
- 60 g sera białego
- 1/2 gruszki pokrojonej w plastry 
Sposób przygotowania:
1.Płatki odmierzyć i zalać wrzątkiem, dodać pozostałe suche składniki.
2.Ser rozbełtać widelcem, dodać mleko i żółtko.
3.Białko jaja ubić, dodać suche składniki do mokrych, białko, a na końcu gruszkę.
3.Smażyć na patelni z dodatkiem oliwy.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zostałam nominowana LBA przez Nikirę ! Dziękuję :)
1. Czemu akurat blog kulinarny? Czyż nie brakuje światu blogów o koniach? ;P
- po prostu spodobało mi się dzielenie z innymi ludźmi śniadaniami, planowanie ich sprawia mi wiele frajdy :) 
2. Skąd pomysł na nazwę bloga?
- słowa kawaii ( bardzo, bardzo słodki )użyłam, bo w tym czasie rozpoczynałam naukę japońskiego
3. Ulubiona potrawa? (ok, mogą być 2...no dobra- maksymalnie 3, ale nie więcej!)
- pierogi gryczane z truskawkami, owsianka i sernik wiedeński ♥ 
4. Gdybyś mógł/mogła mieć supermoc to jaka by to była?
- chciałabym raz coś przeczytać i umieć to już na pamięć
5. Czy jest coś, czego kiedyś nienawidziłeś\łaś a teraz zjadasz ze smakiem?
- jest coś takiego, ricotta ♥ 
6. Jaka jest Twoja książka?
- Harry Potter( z tą książką spędziłam moje magiczne dzieciństwo)
7. Na słodko czy wytrawnie?
- w 99% słodko
8. Twoim zdaniem najfajniejszy przepis z mojego bloga?
- ten przepis wygląda cudownie.
9. Najdziwniejsze połączenie smakowe o jakim słyszałeś\łaś?
- owsianka i musztarda( marzy mi się, aby spróbować )
10. 5 słów, które najlepiej Cię opisują?
- spokojna, wrażliwa, pracowita, uczynna i czasami naiwna. 
11. Co jest dla Ciebie największą głupotą, której nie możesz zdzierżyć
- niejedzenie śniadań :D





5 komentarzy: