piątek, 7 marca 2014

137:Gofry ricottowe z dodatkiem kardamonu ♥

Gofry ricottowe z dodatkiem kardamonu podane z twarożkiem i truskawkami.
A jednak moja zgubiona rzecz wróciła już do mnie, chociaż mogła być w lepszym stanie.A i tak przy okazji był to mój ulubiony piórnik, który zawsze był wypchany wieloma kredkami, długopisami i zakreślaczami.Teraz to szkoda mówić jak on wygląda, cały popisany, pusty i bardzo brudny.Zostawiłam go niechcący wczoraj w szkole, ale bardzo się cieszę, że się odnalazł.



5 komentarzy:

  1. Fantastycznie wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeprowadzisz jakiś zabieg chirurgiczny i będzie jak nowy ;)
    Najważniejsze, że się znalazł.

    Pyszne śniadanko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej...gofry, jak ja je uwielbiam! :) Mogę wpaść na jednego? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wyjątkowo udane- same gofry i zdjęcia też!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda piórnika, szkoda zawartości.. no może da się go wyprać, jakoś inaczej ozbić, wypełnić i.. znowu będzie w sam raz dla ciebie ? : )

    OdpowiedzUsuń