sobota, 15 lutego 2014

127:Bananowa owsianka z malinową tapioką ♥

 Bananowa owsianka z malinową tapioką podana z bananem, gorzką czekoladą i mieszanką studencką.
Drugie podejście z tapioką okazało się wielkim sukcesem, wcześniej miałam zamiar zrobić z nią placuszki, jednak nie wyszły.I oto narodziło się z deka nieplanowane śniadanie, ale przynajmniej udane.
Długo czekałam na ten weekend, aż będę mogła odespać te nieprzespane noce i w jasnych promieniach słońca zjeść coś pysznego.Wpisy właśnie z tego powodu rzadko się pojawiały, było zbyt ciemno, światło było beznadziejne, teraz czekam byle do wiosny.
Miłego dnia :)



9 komentarzy:

  1. Muszę gdzieś dorwać tę tapiokę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że to porzeczki ;] Taka niespodzianka, zawsze tapioka mnie odrzuca swym wyglądem :)
    Pyszne połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Owsinka wygląda mega cudownie , smakowicie i napewno byla bardzo aromatyczne , tyle wspanialych smakow i dodatkow razem idelane sobotnie sniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo! *.*
    Kocham tapioke <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam bananową owsiankę, ale nie miałam jeszcze okazji spróbować tapioki. Mam nadzieję, że jeszcze to nadrobię :) Twoje śniadanie wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kisiel z tapioki bosko wygląda - muszę sobie podobny zrobić, koniecznie !

    OdpowiedzUsuń
  7. To moje smaki uwielbiam takie połączenie

    OdpowiedzUsuń