wtorek, 4 lutego 2014

123:Kokosowy pudding mannowy ♥

Kokosowy pudding mannowy ( w środku z kokosem i orzechami włoskimi) podany z płatkami crunchy, jogurtem, winogronem i fistaszkami.
Powrót do rzeczywistości był dla mnie dość trudny, wiąż nie mogę się przyzwyczaić do porannej pobudki i szybkich śniadań o tak wczesnej porze.Ale tym razem udało mi się zjeść coś nowego przy czym miałam wiele frajdy.Nie wiedziałam, że te puddingi tak pysznie smakują, cały czas myślałam, że smakuje jak zwykła manna na mleku, widocznie się myliłam.
Wczorajszy dzień zaczął mi się bardzo stresująco, ale na szczęście dobrze się skończył, i właśnie dlatego nie dodałam wpisu po prostu byłam zbyt zmęczona by siedzieć na komputerze.




Kokosowo

8 komentarzy:

  1. To wnętrze puddingu kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda uroczo! jak oprószony śniegiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale ten pudding wygląda. Ja manny na ciepło nie lubię, a w formie puddingu bardzo mi smakuje :]

    Przyzwyczaisz się szybciutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kokos, manna i nic więcej mi nie potrzeba :D Smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pychota po prostu i jak wyglada idelane sniadanie :) !

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wręcz kocham takie puddingi!

    OdpowiedzUsuń
  7. mniaaaaaaam! musiał być pyszny! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny ten pudding, muszę zrobić w wersji kokosowej :)

    OdpowiedzUsuń