poniedziałek, 27 stycznia 2014

116: Kakaowo-gruszkowa muffina ♥

Kakaowo-gruszkowa muffina podana z białym serkiem.
Wciąż nie mogę uwierzyć, że połowa ferii tak szybko mi minęła, i dlatego pomyślałam sobie, że jak w tamtym tygodniu nie miałam ochoty blogować to w tym na pewno będę.Przeglądając blogi, po prostu stwierdziłam, że wciąż chcę się dzielić z innymi ludźmi śniadaniami, bo wiem ile mi to dawało radości.★~(◠‿◕✿)
 Jak chciałam to tak mam, mnóstwo śniegu za oknem, a także lodowaty wiatr. Jednym słowem na razie nie wychodzę z domu, no może do Lidla po masło orzechowe. (▰˘◡˘▰)
Miłego dnia 

---------------------------------------------------------------------------------------
Składniki:
-50g mąki gryczanej
-100 ml mleka
-jajko
-1/4 łyżeczki sody
-1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
-10g kakaa
-aromat waniliowy\łyżka oliwy
-miękka gruszka
Sposób przygotowania:
1.Piekarnik nastawić na 180 stopni.
2.Wszystkie suche składniki wymieszać w osobnej misce.
3.Zmiksować mokre składniki razem z obraną i pokrojoną w kawałeczki gruszką.
4.Obie zawartości misek połączyć.
5.Przelać do formy natłuszczonej lub obłożonej papierem do pieczenia.
6.Piec 35 min, do suchego patyczka.



5 komentarzy:

  1. Mi też daje dużo radości kiedy dzielisz się swoimi śniadaniami xD

    Muffina pierwsza klasa.
    I spokojnie, cały tydzień ferii przed Tobą :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za muffina ! Ślicznie Ci wyrosła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie optymistyczne podejście to ja rozumiem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka , zdrowa, jednoporcjowa i do tego bezglutenowa ? Nie no porywam ją wraz z przepisem *_*
    zwariowananastolatkagotuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń