wtorek, 12 listopada 2013

99: Płatki ryżowe z bananem, jagodami goij i gorzką czekoladą.

Płatki ryżowe gotowane z bananem, orzechami laskowymi, żurawiną podane z crunchy, jagodami goij, dżemem figowym i gorzką czekoladą.
Dawno tych jagód nie jadłam, totalnie zapomniałam o ich smaku, a co do całej miseczki to byłam pod wrażeniem, bardzo mi smakowała.Dzisiaj rano zamiast dwóch godzin wf to przesiedziałam na korytarzu, bo dopiero dzisiaj rano wywiesili kartkę z zastępstwami i pisało, że mam 2 godziny później, genialnie  (≖︿≖✿)
Miłego dnia życzę 
(◠△◠✿)




3 komentarze:

  1. Uwielbiam ryżowe :)
    A w Twoim wydaniu prezentują się bardzo apetycznie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupiłaś miseczkę, jest przepiękna? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z bananem są najlepsze! Nie ma opcji, żeby komuś nie smakowały ( zawsze są wyjątki, ale...:D )

    OdpowiedzUsuń