poniedziałek, 17 czerwca 2013

No to od początku !

Od stycznia planowałam założyć bloga, jednak wiele rzeczy nie pozwalało mi to na to.Teraz, gdy mam więcej czasu i wybraną szkołę wyższą mogę to realizować.Powiem tak blog jest dla każdego, mam nadzieję, że wiele z tych osób zainspiruję swoimi pomysłami, które prześladują mnie już od dawna.
To jak mówiłam we wrześniu idę do technikum na profil technika żywienia i usług gastronomicznych , mam na imię Edyta, mnóstwo inspiracji czerpię z azjatyckich potraw i przeróżnych blogów.
O czym ogólnie będzie mój blog ?Myślę, że będę dużo umieszczać zdrowych posiłków, niekiedy pisała recenzję niektórych produktów,a resztę czas pokaże.
Oto ja z niebieskimi soczewkami ( moje prawdziwe oczy mają kolor brązowy), szczupła osóbka kochająca biegać. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz